חיסכון קצר וארוך טווח

איך ממקסמים את פוטנציאל החסכון וההשקעות​?

בהתנהלות הכלכלית והפיננסית שלנו בין אם אנחנו מנסים לעבור ממינוס קבוע לפלוס קבוע ובין אם אנחנו מעוניינים לתעל ולשפר את התנאים, יעוץ פיננסי מקצועי אישי כולל בתוכו את התמורה עבור הכסף הפנוי שלנו, בניית תכנית מסודרת תעזור לכם למקסם את פוטנציאל החיסכון וההשקעות שלכם החל מחודש הבא ועד לפרישה במסלול הנכון ביותר עבורכם.

תיקון 190 מאפשר מיסוי מופחת על רווחי הון, מעבר חופשי בין מסלולי חיסכון והשקעה, הוא נכנס לתוקפו בתחילת 2012 ומתייחס לתנאים ולהטבות ייחודיות שאתם עשויים להיות זכאים להם.

סעיף 125 ד’ לפקודת מס הכנסה מאפשר הטבות גדולות ושיטה לחסוך המון כסף.
האוצר אישר הטבות מס מרחיקות לכת בשווי מאות אלפי שקלים לילידי 1941-1967 שצברו חיסכון של 300 אלף ₪.

אנו מבצעים ביחד איתכם בדיקת זכאות מלאה ללא עלות להטבות מס הניתנות במסגרת תיקון 190, סעיף 125 ד, 9א', 45א' על ידי מתכנן פיננסי בעל רישיון ממשרד האוצר המאפשרת לכם לשלם פחות מס במידה ונמצאת זכאים. סכומים אלו יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

חשוב מאד להבין האם כדאי להשקיע בקופת גמל כזו או אחרת ובאיזה אופן וזאת רק לאחר שבוחנים את כל האפשרויות העומדות בפני החוסך בהתאם לגילו, הקצבה שלו והמטרות שלו.

בצעו בדיקה ללא עלות למימוש הזכויות שלכם ולשיפור הביצועים של הקופה שלכם באמצעות מתכנן פיננסי בעל רישיון ממשרד האוצר, ענו על השאלות וגלו כיצד ניתן לשפר וכמה מגיע לכם.

לבדיקה מהירה

מלאו את הפרטים וקבלו בדיקה מהירה ללא עלות וללא התחייבות

כתיבת תגובה