You are currently viewing חיסכון ושליטה בהוצאות השוטפות לבית ולעסק

חיסכון ושליטה בהוצאות השוטפות לבית ולעסק

עלויות התקשורת הביתיות מהוות נתח גבוה ולא תמיד מובן בעלויות השוטפות עבור משפחות רבות בישראל. התשלומים משתנים כל כמה חודשים ולא תמיד אנחנו מבינים מדוע ועל מה אנחנו משלמים. שליטה על ההוצאות השוטפות היא משימה לא קלה, שוק התקשורת מאופיין במוצרים שונים שמשתנים כמעט כל חודש, קשה מאוד לעקוב אחר השינויים במחיר ובחבילות השונות שרכשנו, שוקי הסלולר, האינטרנט, הטלוויזיה והטלפוניה הקווית רוכבים על גבם של הלקוחות במיוחד בגיל השלישי שפחות מעורבים בכל השינויים, השפעתם על המחיר אותו הם משלמים ביחס לשוק ופחות מודעים לנושא.

אז מה אפשר לעשות על-מנת לחסוך? 

לפני הכל לבדוק את החשבוניות ולראות על מה אתם משלמים, לבדוק שאתם לא משלמים על אותו השירות אצל מספר מספקים, לנסות כמובן להשוות מחירים על אותם החבילות, לבדוק האם אפשר לקבל מחברה אחת מספר שירותים ולאחד את החשבוניות, כדאי תמיד לבדוק הצעה שכוללת מספר שירותים אצל ספק אחד, לעיתים ניתן לשדרג את התנאים והמחיר כשרוכשים מספר שירותים מאותו נותן שירות. לאחר מכן יש לפנות לנציג המכירות בחברה הקיימת והמתחרה ולבקש מחיר על פי המבצעים וההצעות הקיימות היום בשוק.

יוקר המחיה הוא ביטוי חי ומוכר אך מאחוריו אין ספור משתנים וגורמים שמשפיעים באופן ישיר ועקיף על איכות חיינו תחת ניהול השגרה הלחוצה בישראל. על כן משפחות ועסקים רבים בוחרים לנהל את משק הבית ביעילות מיטבית באמצעות תפעול אנשי מקצוע יעודיים לכך. מעבר לחיסכון מיידי והגדלת ההכנסה הפנויה שלכם, ריכוז כל המכשירים הפיננסים במקום אחד יעשה לכם סדר ויעניק לכם שליטה מיידית כמו שלא הכרתם.

שמי ינון ושדי ואני פועל למעלה מעשור בתחום החיסכון בעלויות לבית ולעסק, כראייה חברתית המטרה שלי היא להנגיש את הידע והאפשרויות הקיימות בשוק ולתת עזרה מקצועית בשליטה על ההוצאות השוטפות. חלק מהשירותים המוצעים למגזר הפרטי ניתן בחינם, ללא עלות וללא התחייבות, כולל ייעוץ טלפוני מרחוק.

Max save הוקמה במטרה לסייע ולתת עזרה מקצועית לכל תא משפחתי בניהול ושליטה על ההוצאות השוטפות, מתמחה בחיסכון בעלויות לבית ולעסק במגוון תחומים, אנו יודעים לבצע התאמת שימושים לכל לקוח, לבדוק את החשבונות שלכם, לבצע השוואת מחירים, לנהל את המו"מ מול הספקים וחברות התקשורת, לשפר לכם את התנאים וליצור חיסכון שיכול להגיע בין מאות לאלפי שקלים בחבילות התקשורת, בסלולר, בטלוויזיה, באינטרנט ותחומים נוספים. תהליך מקצועי של בחירה נכונה של נותן השירות, התאמת התוכנית, התנאים והשוואת מחירים מאפשר להגיע לחיסכון של עשרות אחוזים בשנה ולהגדלת ההכנסה הפנויה שלכם.

אנו נותנים בדיקה ללא עלות וללא התחייבות של העלויות השוטפות וגובים תשלום מהחיסכון שאנו יוצרים! חלק מהשירותים המוצעים למגזר הפרטי ניתן בחינם, כולל ייעוץ טלפוני מרחוק.

בדיקת הוזלה בעלויות השוטפות

מלאו את הפרטים וקבלו בדיקה מהירה ללא עלות וללא התחייבות

כתיבת תגובה